Сайты

Створення сайтів – саме з цієї послуги починається процес розвитку вашого бізнесу в Інтернеті. Сьогодні важко уявити, що успішний бізнес можливий без свого сайту. Саме тому наша компанія використовує девіз, що відображає реалії: <Немає сайту – немає бізнесу!”.

Залежно від Ваших вимог та можливостей, ми пропонуємо такі типи веб-сайтів:

Landing Page – це односторінковий сайт, який ідеально підходить, щоб донести чітко позначену думку до аудиторії. На відміну від повноцінного сайту, де багато інших розділів (про компанії, продуктові сторінки, контакти, кошик і т. д.), лендинг утримує увагу відвідувачів суворо на одному повідомленні і повинен викликати бажання виконати певну цільову дію. Як правило, лендинг використовується для збирання контактних даних потенційних клієнтів (вони ж – “ліди”), реєстрації, переходу на сторінку товарів або на головний сайт.

Сайт-візитка — це невеликий сайт, який зазвичай складається з однієї (або декількох) сторінок і містить основну інформацію про організацію, приватну особу, компанію, товари або послуги, прейскуранти, контактні дані.
Мета створення сайту-візитки – це надання певної інформації для цільової аудиторії. На сайті-візитці завжди є вся необхідна інформація: контакти, короткий список товарів та послуг – все це може бути присутнім на сайті. У сайті-візитці головне – його конкретика. Коли людина потрапляє на подібний ресурс, вона має відразу зрозуміти, які послуги надає компанія, що продає чим займається.

Інтернет-магазин – це сайт, який торгує товарами. У цьому продаж товарів здійснюється дистанційним способом.
Інтернет-магазин не вимагає великих капіталовкладень, при цьому прибуток може приносити дуже великий.

Корпоративний сайт – це сайт компанії, її офіційне віртуальне представництво в інтернеті. Корпоративний сайт містить повний обсяг інформації про саму компанію, про сферу її діяльності, пропоновану продукцію та послуги. Часто на корпоративному сайті розміщують каталог продукції та додаткові сервіси – форум, опитування, розсилки тощо.
Корпоративний сайт дозволяє видавати онлайн розрахунки вартості, проводити продаж продукції, проводити маркетингові дослідження та рекламні акції, розсилати відвідувачам новини, збирати відгуки клієнтів, влаштовувати голосування та багато іншого.
У сучасному світі наявність корпоративного сайту є невід’ємною для будь-якої серйозної компанії. Адже сайт такого типу – дуже ефективний засіб для надання в інтернеті інформації про організацію.